music notes, audio, songs-24950.jpg

VKK Muziekcommissie

De muziekcommissie doet voorstellen aan het bestuur over de invulling van concerten en optredens.

Bij de keuze voor de concerten en de muziekkeuze laat de muziekcommissie zich leiden door de vraag van het bestuur; aanleiding en aard van het concert; muziekwensen binnen het koor en de muzikale mogelijkheden van het koor.

De muziekcommissie komt een aantal maal per jaar bij elkaar. Tijdens de bijeenkomsten wordt muziek beluisterd en/of muziekstukken besproken die mogelijk in aanmerking komen om door het koor uitgevoerd te worden; dit kunnen ook al eerder uitgevoerde werken zijn.

De muziekcommissie bestaat uit kooleden en de dirigent. Bij voorkeur één persoon uit elke stemgroep van het koor. In principe wisselen de personen uit de stemgroep om de 4 jaar, zodat er elk jaar een nieuwe persoon in de muziekcommissie komt.

Samenstelling muziekcommissie.
Marcel Driessen – dirigent.
John Groenen.
Alphons Stetter – voorzitter & secretaris.
Siebren Weertman.